"Worden jouw storingen door de leverancier regelmatig lager geprioriteerd dan jij verwacht of wenst?"
Bij het uitbesteden van de IT dienstverlening wordt een standaard pakket aan diensten en afspraken aangeboden door de IT-leverancier. Deze afspraken zitten soms lastig in elkaar en zijn vaak erg technisch.
Achteraf blijkt dat de gemaakte afspraken niet altijd passen bij jouw wens en kan het gebeuren dat er discrepantie ontstaat op het gebied van verwachtingen over deze dienstverlening. Bedrijven verwachten dat er sneller een oplossing geboden wordt dan is afgesproken. Hierdoor kan er onvrede of zelfs een conflict ontstaan tussen de onderneming en de IT-leverancier.
Het is daarom voor beide partijen prettig om iemand met IT kennis namens jouw organisatie samen met de IT-dienstverlener de afspraken en/of onderhoudscontracten over de dienstverlening te helpen opzetten.
Als onafhankelijke partij zorg ik ervoor dat deze afspraken zo veel mogelijk afgestemd worden op de jouw wensen.
Voor leveranciersmanagement kan ik het volgende voor u doen.
created with
WhatsApp me